tjah ;P

hejhej:P ett bra tagsen som jag skrev nu :P men har varken orkat eller haft tid. förra veckan var det lov, veckan innan hade jag apu, ganska tråkigt men slapp skolan iaf ;P  va hos min älskling hela lovet:D oh va jag tkr om honom :D sjukt underbart va det, men nu så e han i tenneriffa :( ha ska va där i 2 hela veckor :( kmr sakna honom jätte mkt:( hemsk att ha honom såå lågnt borta och inte kunna snacka me han heller:( fast han skulle frsöka fixa så han får internet så han kan höra av sig nån gång iaf.

nu har jag bakat, tigerkaka :P den är i ungnen nu, min bror ska ha den och bjuda ngra på xD men sak nog kanske baka ngt som jag kan ha oxå, om jag orkar villsäga xD jag e lite lat av mig:P


nu ska jag spela lite sims 3:P


pusshej<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0