10/1

jaha sista dagen innan skolan. ich jag vakna nyss, jag som skulle lagt mig tidigt igår så jag skule kunna gått upp hyffsat tidigt idag,. tänkte slinga mitt hår men det går inte, saknas grejer, men sak se om jag kan göra det iaf :D

skola som sagt imorgon, inget jag längtar till, ligger efter för mkt för att göra det :( men denna terminen sak jag fan plugga plugga plugga 24/7 så jag kommer ikapp.

hmm nu sak jag typ dra mig upp ur sängen och fixa mat :D blir nog tomatsoppan från igår :D mammas och mormors tomatsoppa e fan godast och det jag åt i tyskland för ngra år sen :P

dethär me att jag skulle ändra designen på bloggen, det cpar fof så jag tänkte jag vöäntar te jag kommer tioll skolan och så, har typ tid på rasterna så ska jag se om det funkar o fixa det där, annars får jag la försöka komma på ngt annat sätt att fixa det på=)

aja nu ska jag äta puss hare <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0