14/11

godag:) gick nyss upp ur sängen, har vart vaken sen ca 13, men legat kvar o softat, as nice, idag blir  det nog bara en dag hemma, orkar inte göra ngt, för lat;P hahhha hmm e as hungrig men hittar inget gött här hemma så tänkte att jag inte ska äta ngt på hela dan:P hahah kmr kanske inte lyckas xD

haha inatt så satte jag på en zombie film, dance of the dead, asså titta på den helt själv o jag e as lätt skrämd o så, så jag va rätt rädd efteråt våga inte ens gå på toa så låg kissenördig en hela natten, tittade på en till film efter den, en som inte va läskig xD ahah asså jag älskar verkligen skräck o sånt :D så jävla go kännsla att ligga helt skrämd, haha,

nu halvligger jag i min säng o tänkte titta på en film xD jag älskar att kolla film :D:D

pusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0