Fredag=)

hej:)

idag har vi haft spinning på idrotten, haha jag va typ sämst, orkade verkligen inte hänga med i det tempot vi skulle xD haha men jag satt iaf hela lektionen o trampade :D jag e faktiskt stolt och ble iaf Godkänd :D sen hade vi datakunskap,programhantering, haha fan va flumm den lektionen blev, orkar innte gå in på detaljer men iaf, nu så sitter jag här hemma, just nu på min säng. ska äta med familen om ungefär en timma. mamma gör potatisgrateng med köttfärg, och jag gillar inte det så jag ska steka en kyklingfilé och pomritera pomfritt:) sen så blir det choklad pudding till efterrätt, pluss chips och godis, jag har nog glass oxå =)

va ju nere innan för enstund sen med pappa, passade då på att köpa blonderingslingor, så jag sak nog göra slingor imorgon=) jag ska bli blond :) helt blond men jag måste börja med slingor och så för att inte slita på håret alldeöles för mycket. så måste jag köpa inpackning oxå=) hehe men jag e rätt pank förtillfället så får se hur det ska, kan ju alltid köra med ägg ch olivolja :D ska nog faktiskt pröva det imorgon efter jag gjort slingorna:) men så måset jag klippa mig lite oxå,  men får se, får la be ngn kompis som kan klippa, att klippa mig xD, om jag vågar xD heheh. ne men nu ska jag gå ut till köket och fixa min mat så den blir klar ungefär samtidingt som do m andras, 

ha en trevlig fredags kväll:) puss<3


nästan ett årsen :/ saknar mitt blonda skit mycket</3

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0