Torsdag 26/11

hejsvejs:D

sitter nu i klassrummet, har rast så dom andra gick ner till cafet men jag kände att går jag ner dit så kmr jag köpa ngt o jag behöver spara mina pengar ;P

idag gör vi ingenting på webbdesignen xD vi får bara träna på allt vi gått egenom, men vi vid mitt bord snackar bara om skid resan vi tänkt gör ihop med massa kompisar, så jävla nice :P måste bara fixa ihop pengar :/ men hoppas de löser sig.

idag efter skolan ska jag åka o kolla på skor. skor till idrotten och ett par vanliga som jag kan använda i vinter, känner att jag inte vill ha mina gamla.  slutar ju elva idag så kmr va hemma ganska tidigt :D men emelie kanske ska följa med mej te knalleland. men hon ska ha samtal me benno halv ett så måste vänta på henne isåfall. hatar att gå i affären själv :P

inte långt kvar nu heller tills paula emelie o jags ka dra til sthlm :D längtar som faan :D
bara 2 veckor kvar :D:D:D


puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0