uppdaterning =)

hej:D

känner att jag inte skriver så mkt här . funderar på att kanske börja skriva lite minst en gång varije dag, ffår se hur det blir med det.nu ligger jag i min säng, det e paus på mammas pojkar så passade på att springa in på mitt rum o kolla datorn.=) idag har jag inte gjort så mycketr, försov mig så kom ca 20 min sent till skolan, va då i skolan ca halv nio. sen så blev vi klara med det vi höll på med så vi fick sluta, så hade bara ca en timmas lektion på hela dagen:) as soft, men jag stannade kvar i skolan till 20 i 12 då tog jag bussen till rese och väntade på min buss hem, sen när jag kom hem  blev det att slå på datan. sen va jag dukticg och gick ner till källa o satte på tvättmskinen:) hehe sen har det bara blivit att jag legat i sängen vid datanm oxh suttit i rummet och tittat på tv :) kanske chill dag, tänkte dratyt till gårdeb men jag orkade inte. hehe lite lat e jag ^^  tänkte fixa naglarna men det blev inte bra så orkade bara fixa tre st hah men dom är helt fail. hehe, pappa ringde innan när han va i affären o fråga om jag ville ha glass. så han köpte ett paket med choklad glass till mig :D dt va mummsigt :P heheh  

 men nu ska jah titta på inlåst =)

kasnske hör av mig senare ikväll eller imorgon^^ lovar inget ^^ xD

pussokram<3

 mig o mitt röda hår:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0