29/1

tjoh hej :D

sitter just nu i skolan. börjar snart=) ska ha teori i idrott inte det roligaste kanske men man måste ha det tråkiga för att kunna uppskatta det roliga:P
Efter skolan idag åker jag till oliver:) och sover där hela helgen, idag ska vi mest plugga för ah båda behöver det, men sen i kväll blir det mys och film :) 

igår var jag ledig, väldigt sköönt :) städade en del i köket och fixade över min gamla musik från den andra data(or)n till min mobil :) så nu har jag massa bra musik :)

om lite mer än 1 vecka så e det APU, och jag har ingen stans att va:/  hoppas jag lyckas fixa ngn plats ngnstans.  sen vecka 7 så e det sportlov :) ska bli så jäkla gött, :)

men nu börjar jag, så ni får ha en bra dag och så får vi se när jag orkar uppdatera igen :)

puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0