Dags att skriva lite kanske ?;D

hejhej. har inte skrivit på en vecka nu. men har inte orkat typ, o inte tänkt på det,  menmen skriver ju nu :P

julen har vart helt okej, emil min kusin e ju lätt sötaste och charmigaste ungen, han fyllde 1 på julafton så på förmiddagen var det lite kalas och sen vare julafton.  fick en ny mobil men det fick jag redan dagen innan för jag orkade inte vänta :P  visste redan att jag skulle få den :P
sen så fick jag inte så jätte mkt, fick sex par trosor, mascara,kajal,glittrig eyeliner, läppglans, nagelack pengar/precentkort, 2 parfymer och godis, tror det var allt :P e helnöjd med allt :P

nu e jag genomförkyld :( hoppas det går över till nyår, ingen lust o va sjuk då:O 

igår så åkte jag o min syrra ner till kinna och kollade lite io affärerna, mellandagsrean har ju börjat.. så jag hittade en as fin t-shirt typ. och en bh. sen så gick fick vi bara för oss at ta ett till hål i örat,. så vi väntade på pappa, så tog vi varsitt :D så har nu tre hål i vänstra örat :P senare blir det ett till i högra :P och så ska det bli läppen oxå nån gång :P

nu fram te nyår tror jag att jag stannar hemam o blir frisk, inte för att det e kul men smartast ;P
brukar inte bli förkyld /sjuk så offta men ded tanke på att jag satt ute från 23:20 te 01:36 typ så faatr jag nog att jag mår som jag mår nu ^^  får skylla mig lite skälv.

nu ikväll så blire sitta i soffat o titta på tv, och ha datan i knät. sen ska jag la in på mitt rum o sitt vid datan. kanske förhoppnibgsvis prata i tele. :P

ne nu ska jag avsluta detta inlägget med ngra bilder.
PUSS<33


=)

Sötaste emil :D

Mina julklapapr :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0