SKola igen då!

då va det dags för ännu en vecka skola. ingen lust alls men får la stå ut denna veckan, jullov sen juh. 
 
helgen har vart svin kul :) idol va såå  värt att se live :D  hade bra platser ocå så vi såg as bra.  gick hela drotninggatan och kolla i butiker o så, jag köpte inget men det gjorde emelie o paula.  hade iaf jävligt kul :) 
 
här kommer lite bilder från idol kvällen:)

Jag lockar emelies hår=)

Går mot ingången till globen=)

Biilar ;D

Ganska tomt på folk, (precis börjar släppa in :)

MItt HÅÅR :O :(


Emleij and Paula

Lite mer folk ;D

alla idolfinalisterna :D

En galen Calle xD

Calle i slutet på vinnar låten.

Erik vinnar låten!

Agnes :)

Erik när han sjunger vinnar låter igen när han vunnit,  (hans flickvän står med oxå)



Skulle lätt vilja göra om en sån här grej :D


nu ska jag försöka göra lite på uppsatsen, inet för det spelar ngn roll efter som den ska va inne nu senast för hans ätter betygen nu :( menmen jag överlever utan ett betyg xD

haha


Pusspuss:D<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0