BLää i skolan...



sitter o har ängelska nu.. har precis gjort en diagnos men blev klar fort såå, nu har jag inget, o göra, o det suger o sitta o ha en data o inte kunna göra ngt typ :O asså jag får snart damp. hoppas fan att mamma skaffar mobiltbredbant till mig.  
snart ska vi titta film. så fort alla blivit klara,. vet inte vilken film det är o bryr mig inte så mkt heller xD hahha. asaå bilden e lite fail ögnonen e helt jävla cp ahhha xD menmen det funkar.
vill sluta nu så man kan dra hem. inte för det finns så mkt o göra hemma heller men har jag tur så får jag internetet xD eftersom det inte finns såå mkt o göra här i skolan när man har tråkit kmr det nog bli att jag lägger uppdaterar ganska mkt,. men hoppa sinte det stöör ngn xD hehe
 

asså uräkta stavningen, men orkar inte fixa det,, de e juh fan as jöbbigt :o xD

haha  pusshej<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0