FYYYFAAAN`!!!!!!

asså fyyfaan! FYFAAN :O blivit tvingad o gåå Fem FUCKIN KILOMETER :O  kom tillbaka sist.. benno o hon andra med bilen hade precis krört i väg för o leta efter mig :o men va typ framme då så dom behövde bara vända typ .. asså känner miig såå jävla fuckig säämst :O asså shiit jag e dööd. :O kom tillbaka för en stundsen. ville inte gå jag o helen väntade på bussen istället.. så vi han inte äta ngt.. så jag köpte en glass xD
nu ska vi typ ha datakunskap lr ngt.. hahah xD
  idag vet jag inte va jag ska göra. funderar på att baka bullar när jag kommer hem :P blev fett sugen på det..
o just skrev ju att jag skulle dygna XD lyckades som vanligt inte :O hahha :'D jag e såå jävla säämst xD hahahahahhhah  jag har svin ont i magen.. o jag har inga pengar.. o kmr inte fåå ngt mat förens jag kmr hem. o jag e inte hemma förens typ 5:( aja men nu börjarjag :)

Pusshej<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0