Skolan!

sitter nu i skolan. börjar om ca 25 min.. så jobbigt att behöva komma så jävl a tidigt.. men men jag överlever..
idag sov jag te halv 6 istället för halv 5, satte först klocan på halv 5 för o ducha men kom på sen att jag redan hade duschat på kvällen... så jag la mej en timma till. o den timmen gick jävligt fort..  o jag har inte sminkat mig idag heller, men kmr kanske göra det sen, beror på hur jag står ut med hur jag ser ut utan.  eftersom det mesta internetsidorna är spärrade här såå e det gansak långtråkit atyt sitta o vänta. varjen msn lr bdb funkar.. as jobbigt. men ahh sånt e livet!
idag ska vi ha först nu matte och sen engelska på eftermiddan. kanske tråkiga ämnen men dom behövs dom med. hehe sen idag ska jag bara hem o inte göra ngt speciellt, har iafg inget inplanert xD
 


Puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0