soova på bussen= inte bra:O

hejhej=) kom hem för en litenstundsen.  åkte me bussen hem från borås o sov typo hela vägen vaknade i fritsla o så tänkte jag att jag skulle fixa mina greejer o så för, skulle juh snart gå av, så jag fixar till o ser så jag har allt o när vi åkt förbi turken o lite till såå e jag helt plötligt vid Stommen. hade alltså somnat ige, först tänkte jag inte på det men så kom jag på att jag inte skulle gå av där, jag fick gå av där o gå hem, ca en km:O  tog fan 20 min :O så nu e jag helt slutkörd asså:O 

blöö nu ska jag ner o slänga in en tvätt i tvättmaskinen:O jag e duktig ^^ hahahha

aja men alla får hare gött

puss på vädret idag:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0