blääää!!

usch jag blir så trött på skolan! ligger efter och skit, och det går faan inte frammåt helelr, blir bara mer och mer,. speciellt i svenskan, vet inte hur många grejer jag ligger efter i nu.. usch usch.

slutar iaf om ca en timma, och när jag kommer hem ska jag städa på mitt rum, efter som vi dels ska ha kalas för min bror i helgen, men framförallt så ska oliver komma :D läängtar :D:D 

 och imorgon ska jag åka te oliver och mysa med honom :D va hos honom i helgen, hade as kul, på fredan så slappa vi bara umgick lite med hans mamma och syster, på lördagen så va vi och handla med hans mamma och hyrde film köpte massa godis och grejer till tacos. sen lite senare bakade vi en kaka. sen så drog vi upp te hans kompis och va där en stund, och min kille är väldens bästaste, han drog mig på snowraisen nästan hela vägen:d sen va vi hos hans kompis i ca 2 timmar och hade kul, sen skulle vi tillbaka och då var det nerför nästan hela vägen så då åkte vi haha det gick as fort :D:D sen så drog han mig den sista biten :D sen så va vi genom frusna, så vi fixade igordning tacosen och så åt vi det va väldigt gott  :) sen efter det så sätte vi på en film och hällde upp godiset i en skål, la oss i soffan med täcke och massa kuddar  och så hundarana nere vid fötterna som kommer nmärmare och närmare godis skålen ^^ hah dom e så söta :D  sen så såg vi på två filmer. sen gick vi och la oss i hans rum satte på en film och somna, fast jag vakna flera gånger av att han knuffade in mif i väggen hela tiden:( och så typ försökjte jag väcka honom men han bara öppnade ena ögat och titta på på mig och sen somna om:( så elak e han :(  men jag tkr om hon ändå :D:D <3

ne nu ska jag la försöka göra lite svenska, har inte gjort ngt denna lejktionen xD hahah 

puss <333


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0