21/1

hejsan :) ett tagsen jag skrev :D iaf har skaffat pojkvän :D 19/1  :D hihihih <3 ska åka till honom imorgon efter skolan och va där hela helgen :D helt underbart :D

idag har jag typ skolkat ;P haah cool jag e xD ne men e ju egentligen ledig på torsdagar men så va det ngn tema dag och jag pallade inte gå på den så jag satnna hemma, så jag har vart duktig iadg och tvättat kläder och fixat disken, och så tänkte jag fioxa andra grejer men jag orkade inte xD hahaha och igår klippte jag min syrra, hon ville ha raklugg så det fixa jag :) blev bra faktiskt :D haha 

så jobbigt måste fixa praktikplats, ska prektisera vecka 6 och jag har verkligen svårty och gå till ställen och fråga om praktik plats :( men men hoppas det löser sig.

snart  det lov oxå, så jävla sköönt en heeel vecka, mesta tiden av lovet kmr nog gå åt att va med pojkvännen eftersom han kanske ska åka utomland i slutet av lovet och va borta i 2 veckor. :(

slänger ut en bild på mej från nyår :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0