3/1-2010

HEjsan!

nu va det ett nytt år då :P nyårsafton va super :) hade grymt kul :3 vene riktigt va jag ska skriva, men iaf skola om en vecka typ då :( mindre kul :(  men men.. ska fixa så jag kommer ikapp nu iår :P så att jag kan få godkänt i allt. vet inte hur jag kommer klara det men jag hoppas jag pallar med allt. ligger gansak mycket efetr och jag har ingen luct att jobba hemma, men jag måsat börja med det fall jag sak klara mig:/ 
idag sak jag inte göra mkt alls, drog in te stan innan po hämta mitt smink från emelie.  funderar på och lägga mig och sova en stud till e ganska trött, somnade inte förens 5 inatt :/ fattar inte att jag ska ha så svårt för o somna, jag e lixom hur jävla trött som helst men kan verkligen inte sova:/
måste äta ngt med, har inte gjort det än idag, äter väldigt dåligt nu för tiden, men e typ aldrig sugen på mat :/
menmen jag ätrer sen nån gång :P
 nu ska jag titta på en film och försöka sova:)

Puss o kram :)<333

Lägger in två bilder på mitt korta hår :(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0